This Is A Custom Widget

This Sliding Bar can be switched on or off in theme options, and can take any widget you throw at it or even fill it with your custom HTML Code. Its perfect for grabbing the attention of your viewers. Choose between 1, 2, 3 or 4 columns, set the background color, widget divider color, activate transparency, a top border or fully disable it on desktop and mobile.

This Is A Custom Widget

This Sliding Bar can be switched on or off in theme options, and can take any widget you throw at it or even fill it with your custom HTML Code. Its perfect for grabbing the attention of your viewers. Choose between 1, 2, 3 or 4 columns, set the background color, widget divider color, activate transparency, a top border or fully disable it on desktop and mobile.

Klant- en verkoopgerichtheid

/Klant- en verkoopgerichtheid
Klant- en verkoopgerichtheid 2017-10-19T16:33:51+00:00
Training verkoop en klantgerichtheid - Ombra della Terra

We leven in een beleveniseconomie waarin concurreren op prijs en kwaliteit nauwelijks mogelijk is. Klanten willen service beleven. Personeel dat door middel van kleine middelen aandacht weet te geven; ‘maakt het verschil’. U wilt personeel dat in staat is om klanten te binden. U wilt dit graag samen met hen vormgeven, zodat het onderdeel wordt van de cultuur van uw bedrijf.

Ombra della Terra heeft ervaring met het vergroten van klantgerichtheid en heeft krachtige trainingen op het gebied van sales uitgevoerd.

Onderdeel van het verbeteren van verkoop- en klantgerichtheid is in beeld brengen wat de beginsituatie ‘nu’ is en welke doelen u wilt halen. Door deze analyse wordt duidelijk uit welke onderdelen het trainingstraject moet bestaan om tot resultaten te komen.

Trainingen op dit gebied zijn:

  • Basis verkooptraining
  • Structuur geven aan gesprekken
  • Cross- en deepselling
  • Durf en lef in klantgerichtheid en verkoop
  • Offertes schrijven
  • Beïnvloeding en overtuigingskracht
  • Aandacht geven en inlevingsvermogen
  • Omgaan met tegenwerpingen en argumenteren
  • Omgaan met lastige klanten
  • Servicegerichtheid implementeren

Door het werken met geluidsopnamen tijdens rollenspellen wordt snel duidelijk waar knelpunten zitten in gespreksvoering. Deelnemers corrigeren zich snel. Ook door toepassing van de case methodiek van Argyris wordt snel duidelijk waardoor gesprekken soepeler kunnen verlopen.